Kruhový trénink

Kruhový trénink je metodu posilování, která je vhodná pro větší skupiny cvičících. Základem je několik stanovišť, na kterých se postupně všichni cvičící vystřídají. V jeden okamžik však každý cvičí na jiném stanovišti.

Před samotným posilováním se rozehříváme na kolech, pásech nebo jinou aerobní aktivitou. Připravujeme tak tělo na budoucí zátěž - rozehříváme svaly a zvyšujeme tepovou frekvenci.

Proč kruhový trénink?

Kruhový trénink je specifický spojením rozvoje silových a vytrvalostních schopností. Po odcvičení jednoho stanoviště dochází ihned k přesunu na další. To samo o sobě nedovolí pokles tepové frekvence a uklidnění. Odpočinek nastává až po odcvičení jednoho či více kol (tedy jedné série cviků).

Tabata

Je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

Jedná se o předchůdce dnešního HIIT tréninku. 

Tento druh cvičení vyvinul japonský lékař Izumi Tabata v roce 1996 v Národním ústavu Fitness a sport v Tokiu. Se svými spolupracovníky poukázal na vysokou účinnost této metody. Je jednoduchá, ale zároveň neuvěřitelně těžká. Tabata trénink je pravděpodobně jednou z vůbec nejlepších technik jak spalovat tuky při cvičení. Vysoce intenzivní cvičení (HIIT trénink) zvyšuje fyzickou kondici mnohem efektivněji než vytrvalostní cvičení.

Work it hard!

" Work it hard! "  ... Již samotný název lekce je vypovídající.

Jedná se o hodiny náročné, tedy pro pokročilé. Lekce jsou postaveny na využití nářadí s větší zátěží, standartních posilovacích strojů, to vše v dynamickém tempu lekce.

 

Balance mix

Je posilovací hodina vhodná pro všechny kategorie cvičících. NA HODINĚ NEJSOU ŽÁDNÉ CHOREOGRAFIE!  Ke cvičení využíváme balanční pomůcky jako např. AER stepy, BOSU, velké míče, malé míče. Samozřejmě cvičíme i s váhou vlastního těla. Podstatou cvičení je udržení rovnováhy /balance/ v různých pozicích. Toto cvičení je výbornou prevencí proti problémům se zády. Pro zpestření používáme činky, tyče, gumičky.